2011. július 13., szerda

Miami éjjel-nappal

Két hetes Miamiban való tartózkodásom alatt sikeresen belekóstoltam a nappali és éjszakai életbe, valamint a trópusi éghajlatba is. A központot természetesen a felhőkarcolók dominálják, a tenger kellemesen meleg, a légkondi pedig hűtőszekrénnyé változtatja az épületeket.

Szabadidőmben - a változatosság kedvéért - a természetet próbáltam lencsevégre kapni.



Erre a legtöbb időm Key West-ben volt, ez egy autóval megközelíthető sziget, amelyet az Egyesült Államok szárazföldi részének legdélibb pontjaként tartanak számon. A hely egyik jellegzetessége az elvadult tyúkok jelenléte, amelyek az utcán szabadon járnak: a tengerparton, a parkban, valamint a főutcán is. Egy adott ponton egy gyorsétteremből kisétált egy tyúk.
Az eddigi egyik legrosszabb kávémat Miamiban ittam, de ezért kárpótolt egy kubai kávézó, amely az egyetlen hely volt, ahol láttam embereket ülni a padon, várni valamire (ezúttal a kávéra) és közben két perc szünetet tartani a nagy rohanás közepette. Amúgy a kubai Bucci naaagyon jó: gyűszűnyi, feleakkora mint az olasz piccolo espresso, nagyon édes, erős és finom.
Vízálló fényképezőgépem nem volt, ezért a méteres teknős, a neonkék, zöld és sárga "valódi" akváriumi halak, valamint az embernagyságú cápa, amelyik két méterrel alattam úszott el, kimaradnak. Azt ellenben érdemes megemlíteni, hogy az idegenvezetők csak utólag mondják meg, hogy az a cápafaj nem támad embert: és jót röhögnek, amikor a turista falfehéren kimászik a vízből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése